rahsia

July 5, 2009

Malam , ke kedai dvd haram sebentar

Belek2 dvd , abang dvd asyik2 merekomen transformer dengan syurga cinta , aku meluat

Tengah aku meneliti dvd2 haram yang menimbun , datang seorang wanita di tepi , aku usha , atas bawah

Dia tengok aku , aku tgk dvd , aku tgk die , die tgk dvd , cam gampang !!

Minit berselang , pap , laki bersama tiga anak kecil datang

‘Dah sayang ??’ , laki bersuara

Giler , getus hati aku , anak dah tiga , solid , mantap lagi

Lalu aku terpikir , betol lah , perempuan ni kuat berahsia

‘Apa salahnya berkongsi sikit petua dengan si suami’ hati kecik bersuara ,  sambil mata aku tertancap pada perut si suami

Hahaha

4 Responses to “rahsia”

  1. haq Says:

    hahahahahahahahhaha.

    perempuan mmg camtu.mari salahkan perempuan

  2. shAz Says:

    bkn smua prmpuan sma taw!!! ^_^

  3. iqbal hebat Says:

    haha. gampang doh perangai kau usyar atas bawah.

  4. iera Says:

    hey, bukan sume pempuan camtu le…
    guys lg terok tau…
    hohoho


Leave a comment