guna

July 3, 2009

Hari ini , balik solat jumaat , aku teros on telebisen

Panas betol hari ini

Aku bukak tb , terpampang cenel tb dua , ada cerita mendam berahi  , cerite lama , macam menarik , aku layan , sambil bukak tin keropok

Sepuloh minit , diri ini terasa marah , kejadahnya , cerita aksi , tembak2 , pukol2 , aku tengok jadi filem kelakar ?

Buah fikiran muncul , baik pergi ke panggung , tengok cerite kelakar betol , yang betol2 kelakar , daripada layan cerita bangang di tb dua itu

Kunci motor disambar , perjalanan dimulakan , aku memang suka mencarut , tika bawa motor di bandar ni , ya lah , pemandu semua tidak berdisiplin langsung , tambah lagi pemandu dari negara singa , carutan aku bertambah2

Sampai , tiket ice age ditempah , walau member2 kutuk gua , wallet dibuka , ah , aku ternampak satu benda , yang selama ini aku tak pandang , dalam beg duit

Aku hulur , mata terbuka besar sikit , senyum terukir sikit , akak tiket amek , teliti2 , harga tiket terpampang di skrin

Senyum lebar timbul

YAA !! akhirnya , ada juga guna kad matrik kolej aku nie !!! naseb baek aku tak buang , ataupon main baling2 cam ninja ngan adik aku

nota : kad matrik kolej aku ibarat sampah je , mahal je lebih , biasalah , kolej runcit2 , xcayer , tanye dak kolej aku

2 Responses to “guna”

  1. shAz Says:

    yup…btul2..

    kolej rncit2…hehe…


Leave a comment